News

پروفايل مديريت


CT Show Central Time Show

آمار سايت

آمار مطالب
کل مطالب : 77
کل نظرات : 6
آمار کاربران
کل کاربران : 11
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد کل : 37777
اطلاعات
امروز :
آي پي شما : 18.221.239.148
مرورگر شما :

نظرسنجي

  • <-PollName->

  • <-PollItems->

    تبادل لينک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان "CT Show "Central Time Show و آدرس ctshow.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







    • عضويت سريع

    • لوگين
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    نام کاربری
    رمز عبور

    News

    نمايش ادامه مطلب

     تریلر رسمی فیلم Mechanic: Resurrection

    ژانر : اکشن , جنایی , مهیج
    زبان : انگلیسی
    کیفیت : 1080p
    فرمت : MP4
    حجم : 46مگابایت
    محصول : آمریکا , تایلند
    ستارگان : Jason Statham, Jessica Alba, Tommy Lee Jones, Michelle Yeoh
    کارگردان : Dennis Gansel
    خلاصه داستان :
    آرتور بیشاپ که سعی دارد گذشته ی خود را فراموش کند ، در این بین نیرومندترین دشمنش یکی از نزدیکانش را می دزدد. اکنون او مجبور می شود به سرتاسر جهان سفر کند تا وی را نجات دهد و در این بین اتفاقات زیادی برایش رخ می دهد و…

     

    لینک دانلود  تریلر 

     

     

    تریلر رسمی فیلم  Jack Reacher: Never Go Bakc 2016

    خلاصه داستان فیلم Jack Reacher: Never Go Back 2016 :

    در فیلم جک ریچر 2 : هرگز برنگرد 2016 ، جک ریچر ، بازرس نظامی معروف باز می گردد. او برای پیدا کردن افراد باقی مانده از باند هایی که قتل های زنجیره ای انجام می دهند به نیای جرم و جنایت تنها برای آرامش روحی خودش باز می گردد ولی شرایط سخت تر شده است و …..

    جزئیات و عوامل سازنده فیلم Jack Reacher: Never Go Back 2016

    نام فیلم : Jack Reacher: Never Go Back 2016 – جک ریچر 2 : هرگز بازنگرد 2016

    ژانر فیلم : اکشن ، جنایی ، هیجان انگیز

    امتیاز فیلم : N.A/10

    امتیاز منتقدین : N.A/100

    میانگین رای : N.a نفر

    میانگین رای : PG-13 – تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

    کارگردان : Edward Zwick

    تهیه کنندگان : Tom Cruise , David Ellison , Don Granger

    نویسندگان : Richard Wenk , Lee Child , Edward Zwick , Marshall Herskovitz

    طراح صحنه : George A. Weimerskirch , James D. Bissell

    بازیگران : Tom Cruise , Cobie Smulders , Aldis Hodge , Danika Yarosh

    کمپانی های سازنده : Paramount Pictures, Skydance Productions

    کیفیت فیلم : 1080p 

    زبان فیلم : انگلیسی

    زمان فیلم : 2 دقیقه

    تاریخ اکران : 2016-10-21

    حجم فیلم : 49 مگابایت

    IMDB , Wiki

    لینک دانلود تریلر: 

     
     

     

    دی کاپریو در نقش مولانا ظاهر خواهد شد؟!

    نوشته شده در تاریخ 19 خرداد 1395 

    دیوید فرانزونی کار بر روی پروژه‌ای براساس زندگی مولانا جلال‌الدین شاعر ایرانی را آغاز کرده‌است. این نویسنده‌ی برنده‌ی اسکار که نوشتن فیلم‌نامه‌ی "گلادیاتور" را در کارنامه‌ی خود دارد در حال حاضر برای تحقیق روی شخصیت مولانا در ترکیه به سر می‌برد و ابراز امیدواری کرده فیلم‌برداری این پروژه سال آینده آغاز شود. فرانزونی عنوان کرده رویارویی مولانا با شمس تبریزی که به دگرگونی فکری او منجر می‌شود از قسمت‌هایی است که به تصویر خواهد کشید. گفته می‌شود تهیه‌کنندگان این پروژه در نظر دارند از لئوناردو دی‌کاپریو برای ایفای نقش مولانا و از رابرت داونی‌جونیور برای ایفای نقش شمس تبریزی دعوت کنند که این انتخاب موج بزرگی از اعتراضات را به هالیوود در فضای مجازی به راه انداخته است که با هشتگ #RumiWasntWhite دنبال می‌شود.

    لازم به ذکر است تا این لحظه دی‌کاپریو و داونی‌جونیور به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

     

    تحلیل و بررسی فیلم‌های برتر باکس‌آفیس هفته‌ی اخیر - دوری در راه پرفروش ترین انیمیشن تاریخ

    نوشته شده در تاریخ 31 خرداد 1395

     

     پس از مدت‌ها انتظار انیمیشن "در جست‌وجوی دوری" به روی پرده‌ی سینما آمد و همان‌طور که انتظار می‌رفت با استقبال بسیار خوب تماشاگران همراه شد و رتبه‌ی نخست جدول باکس‌آفیس این هفته را بدست آورد.
    این انیمیشن که در ادامه‌ی "در جست‌جوی نمو" ساخته شده و 13 سال پس از آن به روی پرده‌ی سینما آمده است با حفظ آندرو سانتون در مقام نویسنده و کارگردان امیدوار است موفقیت قسمت پیشین خود را بار دیگر تکرار کند. "در جست‌وجوی نمو" در سال 2003 اکران شد که ضمن دریافت جایزه‌ی اسکار بهترین انیمیشن، با ثبت فروش 936 میلیون دلاری به عنوان پرفروش ترین انیمیشن تاریخ تا آن زمان دست یافت.
    حال "در جست‌وجوی دوری" تحسین منتقدین را برانگیخته و میانگین نمره‌ی بسیار خوب 7.7 از 10 را از منتقدین متاکریتیک گرفته و از هم اکنون خود را به عنوان یکی از نامزدهای اصلی جایزه‌ی اسکار بهترین انیمیشن امسال معرفی کرده است.
    در زمینه جلب رضایت تماشاگران نیز این انیمیشن نخستین هفته‌ی اکرانش را با ثبت فروش 136 میلیون دلار رکورد بالاترین میزان فروش افتتاحیه را میان انیمیشن‌ها به خود اختصاص داد و اولین گام را برای شکستن رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ را محکم و استوار برداشته است که پیش‌بینی می‌شود در نهایت به این مهم دست یابد.

     

    تحلیل و بررسی فیلم‌های برتر باکس‌آفیس هفته‌ی اخیر - قسمت دوم "احضار روح" باز باکس آفیس را ترساند.

    نوشته شده در تاریخ 24 خرداد 1395

     

    مخاطبین سینما در آمریکا انتخاب‌های زیادی برای آخر هفته‌ی‌شان داشتند و بیش‌تر آن‌ها دومین قسمت از فیلم ترسناک "احضار روح" را به فیلم پر هزینه‌ی "وارکرفت" ترجیح دادند.
    در حالی که این روزها بیش‌تر فرانچایزها در جلب دوباره‌ی مخاطب برای قسمت‌های جدید با مشکل روبرو هستند، فیلم "احضار روح 2" به خوبی توانست موفقیت قسمت قبلی خود را تکرار کند و در نخستین هفته‌ی اکرانش فروش خود را به 40.3 میلیون دلار برساند و در رتبه‌ی اول جدول باکس‌آفیس آخر هفته‌ی هالیوود جای بگیرد. این رقم با اضافه کردن میزان فروش این فیلم در دیگر نقاط جهان به 90 میلیون دلار می‌رسد که با توجه به بودجه‌ی 40 میلیون دلاری پروژه آغازی بسیار موفق برای "احضار روح 2" به شمار می‌رود.

     

    تحلیل و بررسی فیلم‌های برتر باکس‌آفیس هفته‌ی اخیر - لاک پشت ها پایین تر از حد انتظار

    نوشته شده در تاریخ 17 خرداد 1395 

     جدول باکس‌آفیس اولین هفته‌ی ژوئن 2016 مطابق آن‌چه انتظار می‌رفت رده‌بندی شد. "لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها" در نخستین هفته‌ی اکرانش با ثبت فروش 35 میلیون دلار در رتبه‌ی نخست جای گرفت.
    البته این رقم در مقایسه با قسمت اول فیلم "لاک‌پشت‌های نینجا" در سال 2014 که نخستین هفته‌ی اکرانش را با 65 میلیون دلار گذرانده بود کاهش 46 درصدی به شما می‌رود.

     

    دوین جانسون یک نقش ابرقهرمانی را به کارنامه‌اش اضافه می‌کند

    نوشته شده در تاریخ 11 خرداد 1395 

    دواین جانسون بصورت رسمی به فیلم "داک ساویج" پیوست تا نقش این ابرقهرمان را ایفا کند. نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی این پروژه به شین بلک کارگردان "مرد آهنی 3" سپرده شده و استودیوهای سونی و ‌دی‌سی تولید آن را بصورت مشترک بر عهده دارند. شین بلک قرار است پس از اتمام فیلم علمی‌تخیلی Predator این پروژه را کلید بزند.

    "داک ساویج - مرد برنزی" نام شخصیتی ابرقهرمانی است که داستان‌های آن در دهه‌ی 1930 در مجلات به چاپ می‌رسید. پدر داک ساویج گروهی از دانشمندان را از بدو تولد فرزندش استخدام می‌کند تا او را از لحاظ ذهنی وجسمی به یک ابر انسان تبدیل کنند. قدرت جسمانی، استقامت، مهارت در هنرهای رزمی و دانش گسترده در علوم گوناگون گوشه‌ای از توانایی‌های این ابرقهرمان به شمار می‌روند.
    دواین جانسون روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد. جالب است بدانید این یازدهمین فیلمی است که دواین جانسون برای حضور در آن قرارداد امضا کرده و در صف تولید قرار دارند. در کنار این یازده فیلم گفت‌وگوهایی پیرامون حضور جانسون در فیلمی مشابه "جان سخت" به گوش می‌رسد که البته هنوز جزئیاتی از آن بصورت رسمی منشر نشده است.

     

    تحلیل و بررسی فیلم‌های برتر باکس‌آفیس هفته‌ی اخیر - مردان ایکس گیشه را تسخیر کردند

    نوشته شده در تاریخ 10 خرداد 1395 

     همانند آنچه انتظار می‌رفت این هفته فیلم تازه اکران شده‌ی "مردان ایکس – آخرالزمان" موفق شد با ثبت فروش 65 میلیون دلار در سینماهای ایالات متحده رتبه‌ی نخست جدول باکس‌آفیس را بدست آورد. این فیلم که با بودجه‌ای بالغ‌بر 178 میلیون دلار ساخته شده اگرچه در جلب رضایت منتقدین موفقیت چندانی نداشته و نمره‌ی متوسط 5.6 از 10 را ار منتقدین متاکریتیک دریافت کرده اما تنها یک هفته پس از شروع اکران مجموع فروش خود در سراسر جهان را به 251 میلیون دلار رسانده و قدم اول برای شکستن مرز یک میلیارد دلار را به خوبی برداشته است. ستارگانی چون جیمز مک‌آووی، میشائیل فاسبندر و جنیفر لاورنس در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

     

     



    • پيشنهادي

    • پربازديد

    • جديد

    • نظرات

    موضوعات سايت

    نويسندگان

    لينک دوني

    کد هاي اختصاصي

    <-PollName->

    <-PollItems->

    خبرنامه وب سایت:





    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)